تبلیغات
دنده معکوس - پرتیراژترین خودروهای داخلی در انتهای رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی+جدول
دنده معکوس
پایگاه خبری تحلیلی تصادفات و سوانح جاده ای

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

پرتیراژترین خودروهای داخلی در انتهای رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی+جدول

 آخرین ارزیابی سطح کیفی خودروهای داخلی طی سال گذشته، در شرایطی اعلام شد که مانند رده‌بندی‌های اخیر، باز هم مزدا3 در خانه اول جدول نشست و پراید پارس‌خودرو نیز همچنان در انتهای جدول جا خوش کرده است!
در این رده‌بندی که متعلق به اسفند ماه سال گذشته است، 21خودرو داخلی، تحت ارزیابی کیفی قرار گرفته و در حالت کلی به دو دسته «خیلی خوب» و «خوب» تقسیم شده‌اند. طبق معمول رده‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در نه معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و 21 خودرو مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده، رتبه‌بندی شده اند. هر خودرویی که نمره منفی آن بین صفر تا 120 شده، به دسته «خیلی خوب» رفته و خودروهای دارای نمره منفی 120 تا 200 نیز در جمع «خوب‌ها» قرار گرفته اند.
از نکات قابل توجه رده‌بندی اسفند ماه می‌توان به کیفیت بهتر تندر-90 پارس خودرو در مقایسه با همتای ایران خودرویی آن اشاره کرد. همچنین خودرو چینی MVM مدل 530 نیز همچنان در رده بالاتری نسبت به سمند و پژو 405 و پراید قرار دارد. از سوی دیگر، خودروهایی مانند سوزوکی گرند ویتارا، پارس تولید مرکز و همه مدل‌های بنز، در این رده‌بندی غایب هستند که این موضوع احتمالا با تیراژ پایین یا عدم تولید آنها در ارتباط است.
نکته قابل تامل در این رده بندی حضور پرتیراژترین خودروهای داخلی(پراید،پژو و سمند) در رده های انتهایی جدول است.پس به سادگی میتوان به یکی از دلایل تلفات بالای حوادث جاده ای در ایران پی برد،فقط کافی است وجدانمان را تکانی دهیم!
به جایگاه پراید توجه شود...

logo design

درباره وبلاگ

آیا کسی از میان ما هست که در میان خانواده،اقوام و یا آشنایانش تجربه تلخ از دست دادن فرد یا افرادی را در تصادفات و سوانح جاده ای تجربه نکرده باشد؟
آیا کسی هست که با مصیبت ها و مشکلات بازماندگان افراد کشته شده در تصادفات برخورد نکرده باشد؟آیا نمی توان با تدابیری علمی و عملی جلوی بسیاری از این فقدان ها را گرفت؟
این وبلاگ در پی یافتن راه حل های عملی به منظور کاهش تلفات حوادث جاده ای در ایران و ارایه راه حل ها به مسئولین ذیربط می باشد.در این راه ما را یاری نموده و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
لطفا در نظر سنجی خلاقانه ما نیز شرکت نمایید.
مدیر وبلاگ : عرفان

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • مهمترین علت اینکه ایران بالاترین نرخ مرگ و میر بر اثر حوادث رانندگی در جهان را دارد چیست؟







نویسندگان